FAQ

About SHOPPING

About shopping

Is there a shipping charge?

Shipping fee is 600 yen (tax included) nationwide.
Additionally, additional shipping charges may apply to remote islands and some areas.
If you are an online store member, shipping is free for purchases totaling 6,000 yen or more per delivery.

How long will it take for the product to arrive?

After placing your order, we plan to ship it the next business day .
If you do not specify a delivery date and time, we will ship your order as soon as possible.
*If there is a rush of orders, such as during a sale or after a long holiday, it may take some time before shipping.
*Delivery delays may occur during the delivery company's busy season, year-end and New Year holidays, and bad weather due to delivery conditions and traffic conditions.
*If you live in some areas or counties, please contact your nearest Sagawa Express for delivery times.

What payment methods can I use?

-Credit card payment Please enter your card information when ordering.
VISA, MASTERCARD, AMERICAN EXPRESS, and JCB are accepted.

-Electronic payment
You can use Apple Pay, Google Pay, Amazon Pay, and Shop Pay.

Can I order by phone or email?

We do not accept orders by phone or email.

Can I cancel or change my order?

ご注文日の午前11時までにお問い合わせフォームよりご連絡いただけましたらご注文のキャンセル・変更の手続きが可能です。ご注文日の午前11時以降のご注文の場合は、翌営業日の午前11時までにご連絡いただけましたらご注文のキャンセル・変更の手続きが可能となります。

午前11時を過ぎますと出荷準備の仕様上、キャンセル・変更の手続きを承ることができかねますので予めご了承ください。

Can I change my payment method after placing my order?

ご注文後にお支払い方法を変更することはできません。

Can you issue a receipt?

発行可能です。
領収書の発行をご希望の場合は当店までご連絡をお願いします。

About PRODUCT

About product

Can I return or exchange a defective product?

当オフィシャルサイトにてご購入された商品のみ受け付けております。
当店にて厳重な検品を行った上でご発送しておりますが、万が一、ご検品の際に不備がありました場合は、商品到着後7日以内に『お問い合わせフォーム』よりご連絡をお願いいたします。直ちにご対応をさせていただきます。

※当オフィシャルサイト以外でご購入された場合は各購入店舗にお問い合わせいただきますようお願いいたします。

アウトレット品について

当店のアウトレット商品は、生産終了などの理由により、製造から時間が経過している場合がございます。
そのため、使用には問題のない範囲で、材質の経年劣化が見られることがあります。あらかじめご了承くださいますようお願いいたします。
なお、これらの商品につきましては、アウトレット品の為、返品・交換はお受けいたしかねますので、ご了承ください。

Do you know when products that are "out of stock" will be resold?

再販予定は製品によって異なるため『お問い合わせフォーム』よりご連絡をお願いいたします。

Are all leather textures the same?

All have different textures. Leather is a natural material made from animal skin. Therefore, each piece of leather may have wrinkles, scars, blood lines, etc. that are proof that it has lived. These textures are one of the charms of leather that cannot be achieved with artificial materials.

Does your watch have a new battery?

Uses a monitor battery. A monitor battery is a battery built into the watch you purchased, and is installed at the time of shipment from the factory to check the functions and performance of the watch. Batteries will wear down by the time you purchase the product, so monitor batteries may not last as long as the battery life specified in the instruction manual.

Do you repair products?

当店でお買い求めいただいた方のみ、腕時計の修理を承っております。
『お問い合わせフォーム』より修理依頼の旨をお伝えください。
破損の状況によってはお受けできない場合もございます。

腕時計の説明書が付いていませんでした。

腕時計の説明書は各商品ページのダウンロードリンクよりWeb説明書のダウンロードをお願いいたします。

腕時計のベルトなど、製品の部品は購入できますか?

部品の単体販売は現在行っておりません。